17 храни, ако работите на компютър. Защо?

  • clock 07 октомври 11:34
  • 205
Здраве / Медицина 17 храни, ако работите на компютър. Защо?

Има как да се предпазите от негативните последици, които могат да ви сполетят, ако работите дълго време на компютър. Ежедневието на почти всички нас преминава пред екраните на компютър, телефон, таблет и за финал – телевизор. Стойката на тялото и взирането пред екрана провокират редица здравословни неудобства, които могат да се избягнат с правилно балансирано хранене и повече движение. 

Специалисти в областта на здравеопазването и здравословното хранене препоръчват в менюто ви приоритетно да има определени храни.

В помощ на очите:

1. Зеленолистни зеленчуци

2. Яйца

3. Сьомга или риба тон

4. Моркови

В подкрепа на имунната система:

5. Цитруси

6. Киви

7. Джинджифил

8. Червени чушки

За забързване на метаболизма:

9. Бобови култури

10. Подправки

11. Пилешко месо

За по-добро функциониране на мозъка:

12. Боровинки

13. Сурови ядки

14. Черен шоколад

За цялостна подкрепа на организма:

15. Броколи

16. Пълнозърнести храни

17. Горски плодове

 

Балансираното и здравословно хранене в съчетание с оптимална физическа активност са необходимо условие за осигуряване на добро здраве.

Коментари